نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی  دانشگاه تهران، نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» را با حضور دکتر محمد کمالی‌زاده، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، و شراره عبدالحسین‌زاده، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی سیاسی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، ۱۴ آذر ۹۵ ساعت ۱۴ در پژوهشگاه برگزار می‌کند.


از پژوهشگران علاقه‌مند، دعوت می‌شود در این برنامه شرکت فرمایند.


مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید