نشست شورای پژوهشی اداره کل ارشاد مازندران با حضور معاون پژوهشی پژوهشگاه برگزار شد

نشست شورای پژوهشی اداره کل ارشاد مازندران با حضور معاون پژوهشی پژوهشگاه برگزار شد

نشست شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور دکتر سیدحمیدرضا میرعظیمی، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این نشست بر امر پژوهش به عنوان نیاز اساسی بالندگی و شکوفایی فرهنگی تأکید کرد. سید حمیدرضا میرعظیمی در نشست پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فعالیت های ارزنده ای در ارشاد مازندران صورت گرفته که باید این مهم به دیگر استان ها، تسری یابد.

وی افزود: کارهای صوری و پراکنده پژوهشی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، جایی ندارد و کارهای علمی و اثرگذار، رویکرد این مجموعه است.

وی گفت: حمایت از پایان نامه ها، چاپ و نشر، کار مشترک در حوزه پژوهش، برگزاری نشست های مشترک در تهران، انعقاد تفاهم نامه از جمله فعالیت های صورت گرفته و در دست اجرای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی است.

در این نشست نشست از دکتر احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و حسین نورانی، دبیر شورای پژوهش این اداره کل با اهداء لوح سپاس دکتر جوادی یگانه، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت فعالیت های ارزنده در یک و نیم سال گذشته و راه اندازی مجدد شورای پژوهشی استان قدردانی شد.



تنظیم و درج خبر: م. اسدزاده


مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید