کتاب «اقتصاد رسانه» در سمپوزیوم بین‌المللی نوآوری‌های رسانه‌ای رونمایی شد

کتاب «اقتصاد رسانه» در سمپوزیوم بین‌المللی نوآوری‌های رسانه‌ای رونمایی شد

کتاب «اقتصاد رسانه» نوشته استورات کانینگهام، تری فلو و آدام سویفت که توسط داتیس خواجه‌ئیان، سیاوش صلواتیان و کامیار نیستانی اصفهانی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و منتشر شده است، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ در ششمین سمپوزیوم بین‌المللی نوآوری‌های رسانه‌ای در شهر تالین استونی معرفی و رونمایی شد.

در این مراسم پروفسور کانینگهام نویسنده اول این کتاب در سخنانی از اهمیت ترجمه این کتاب سخن گفت و از مترجمان کتاب به عنوان شگفت‌انگیز یاد کرد که با دقت کافی در زمان قابل توجه، این کتاب را برای بازار بزرگ ایران آماده کرده‌اند.

در ادامه این مراسم، دکتر داتیس خواجه‌ئیان، به عنوان نماینده تیم مترجمان، در سخنانی به لزوم ترجمه متون فاخر و به‌روز جهان به زبان‌های دیگر و برای جامعه بزرگی از خوانندگان که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، اشاره کرد و به دقتی که در ترجمه این کتاب صورت گرفته تاکید و از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، ناشر ایرانی این کتاب، به صورت ویژه تشکر کرد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن استقبال از ترجمه کتاب Media Economics بر اهمیت این ترجمه‌ها برای بازارهای غیر انگلیسی‌زبان و دارای جمعیت بالا تاکید کرد. برخی نویسندگان حاضر در این مراسم نیز تمایل خود را برای ترجمه آثارشان به زبان فارسی ابراز و خواستار پیگیری صدور مجوز ترجمه و انتشار اثرشان به فارسی شدند.



تنظیم و درج خبر: مصطفی اسدزاده



مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید