٠٥ اسفند ١٣٩٨
شماره ۴۸ فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» منتشر شد
شماره ۴۸ فصلنامه علمی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» ویژه زمستان ۱۳۹۸ ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
عناوین مقالات درجشده در این شماره به این شرح است:
- تجربه دوفضایی شده کاربران ایرانی از سوگواری مجازی : شبکه اجتماعی فیسبوک
- نقش مؤلفههای احساسی و اخلاقی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی
- نشانه شناسی اجتماعی حضور زن در تصاویر کتابهای غیردرسی کودکان
- چگونگی توسعۀ ارتباطات برند - مصرفکننده در شبکههای اجتماعی نوین: (مطالعۀ کاربران اینستاگرام در شهر تهران)
- تحولات سیاستگذاری فرهنگی شبکه های اجتماعی مجازی در جمهوری اسلامی ایران: مورد مطالعه تحلیل اسناد بالادستی (۱۳۷۰-۱۳۹۶)
- سنتگرایان ایدئولوژیک و سیاستگذاری فرهنگی (مورد مطالعه: رویکرد مهدی نصیری)
- پزشکی شدن زیبایی و سبک های هویّتی
- مشکلات صنعت نشر کتابِ ایران: مبتنیبر مرور متون
- تحلیل نگرش شخصیتهای یک داستان کوتاه بر اساس نظریه کارکردهای نگرش مطالعه موردی تک داستان «یک روایت معتبر درباره کشتن» اثر مصطفی مستور
- بازخوانی بیناگفتمانی نقاشی "حکایت یوسف و زلیخا" و سه اقتباس معاصر آن
فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» به مدیرمسئولی دکتر محمد سلگی و سردبیری دکتر محمدمهدی فرقانی منتشر میشود.
متن کامل مقالات در سایت اختصاصی فصلنامه به نشانی www.jccs.ir قابل دسترس است.
مطالب مرتبط
٠٦ فروردين ١٤٠٣
کتاب نوروز در کشورهای حوزه تمدنی ایران
٠٤ فروردين ١٤٠٣
امکانسنجی تشکيل سازمان بينالمللی نوروز
٢٧ اسفند ١٤٠٢
یازدهمین شماره فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر شد
٢١ اسفند ١٤٠٢
شماره ۶۴ فصلنامه مطالعات فرهنگ-ارتباطات منتشر شد
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید