تمدید زمان دریافت چکیده مقالات و مقالات همایش ملی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا

تمدید زمان دریافت چکیده مقالات و مقالات همایش ملی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا

دبیر اجرایی همایش ملی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه های میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق از تغییر زمان برگزاری این همایش خبر داد. مصطفی اسدزاده توضیح داد با توجه به اهمیت و ابعاد همه‌گیری کرونا و مسائل ناشی از آن که می باید از جوانب مختلف و با رویکردهای علمی گوناگون مورد بررسی قرار گیرد زمان برگزاری این همایش به ۲۹ بهمن ۹۹ تغییر یافت که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به همین دلیل علاقه‌مندان می توانند چکیده مقاله خود را تا ۱۵ آبان ۹۹ و اصل مقالات خود را تا ۱۵ آذرماه به نشانی coronavirusconference@gmail.com ارسال نمایند. دبیر اجرایی همایش همچنین از نشست رونمایی از پوستر جدید همایش در طی شهریورماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه تلاش‌های مربوط به این همایش در درک همه‌گیری کرونا تاثیری مثبت داشته باشد.

علیرضا حسن‌زاده، دبیر علمی همایش نیز گفت همایش یادشده با همکاری سه پژوهشگاه «میراث فرهنگی و گردشگری»، «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه «علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» با رویکردی تخصصی برگزار می شود‌. وی افزود تا کنون ۳۳ نشست در چارچوب این همایش با ارائه ۵۵ سخنرانی انجام شده که در آن متخصصان و استادانی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکزی چون دانشکده علوم اجتماعی، انجمن انسان‌شناسی ایران، مرکز میراث ناملموس تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، دانشکده پزشکی دانشگاه مازندران، معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی، پژوهشکده مطالعات اجتماعی وزارت علوم، پژوهشکده گردشگری، پژوهشکده هنرهای سنتی، پژوهشکده حفاظت و مرمت، بخش مدیریت پژوهش، سازمان برنامه و بودجه، خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز مطالعات فرهنگ عامه صدا و سیما، موسسه پارپیرار، موسسه رهاورد گیل و غیره حضور داشته‌اند.


 حسن زاده گفت: امید است دستکم بیست نشست دیگر از مجموعه نشست‌های این همایش که بخشی از مقالات همایش از آن شکل خواهد گرفت، برگزار شود. وی ادامه داد: موسسه فرهنگی اکو، فرهنگستان هنر، موزه ملی ایران، موسسه ایکوم و چند دانشگاه و موسسه علمی پژوهشی دیگر نیز به زودی با سه پژوهشگاه برگزار کننده همایش در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی همکاری خواهند کرد. وی افزود: مجموعه سخنرانی‌ها با همکاری سه پژوهشگاه منتشر خواهد شد و امید است که امکان دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری نشست‌های همایش در روز ۲۹ بهمن ماه یعنی تا روز همایش فراهم آید.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید