با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود:

بیست‌وهفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

بیست‌وهفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی از طریق سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

این جشنواره هر سال همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه، معرفی و تجلیل از ناشران فعال در زمینه آثار دانشجویی و تقویت بنیه علمی دانشجویان برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، با پایان رسیدن مهلت ارسال آثار به بیست و هفتمین جشنواره کتاب سال دانشجویی حدود  ۵۰۰ اثر ثبت نام شده در دبیرخانه در اختیار گروه داوری این جشنواره قرار گرفته است. در این دوره از جشنواره گروه علوم‌انسانی با بیشترین آثار در صدر موضوعی کتاب‌های ارسالی قرار دارد و کتاب‌‌های علوم‌پزشکی و دامپزشکی و فنی و مهندسی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

لازمبه ذکر است بیست و هفتمین جشنواره کتاب سال دانشجویی با همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهیو حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشگاه فرهنگ،هنر و ارتباطات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس حاصل نمایند.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید