نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع‌مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع‌مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از روابط‌عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور سازمان‌ها و نهادهای لشگری و کشوری از ۲ تا ۹ مهر ۹۹ برگزار می شود.

در این نمایشگاه، معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه‌ بر برنامه‎های ویژه و اختصاصی خود به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در زمینه نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت نیز، مسئولیت هماهنگی برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی سازمان و نهادهای شرکت کننده در نمایشگاه را برعهده دارد.

نرگس معدنی‌پور، معاون فرهنگی موزه در این رابطه تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد جاری با دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمانبندی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی نمایشگاه در حال انجام است و ما با تمام توان و ظرفیت‎های خود از جمله مرکز همایش‎ها، گالری‎ها، سالن‎های جلسات و مسجد خرمشهر، آماده میزبانی برنامه‎ها و نشست‎های سازمان‎ها و نهادها، هستیم.


وی افزود: راه‌اندازی گذر فرهنگ‎و‌هنر با هنرنمایی هنرمندان خوشنویسی و نقاشی، برپایی نمایشگاه های هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اجرای تئاتر میدانی، روایت‌گری و رونمایی از آثار نیز بخشی از فعالیت‎های فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دست‎آوردهای دفاع مقدس و مقاومت است.

قاسم یکله مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موزه، اظهارداشت: باتوجه به این که امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان حضور مخاطبان عام را در نمایشگاه نداریم، سعی داریم با بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم که در این زمینه رایزنی‌ها و گفتگوها با مدیران صدا و سیما و رسانه‎های مکتوب، دیداری و شنیداری انجام گرفته است.


منبع خبر



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید