پژوهشکده ارتباطات تألیف می‌کند:

سواد رسانه‌ای ویژه امامان جماعت

سواد رسانه‌ای ویژه امامان جماعت

پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات کتاب «سواد رسانه‌ای ویژه امامان جماعت» را تألیف می‌کند. کمال اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما که پیشتر کتاب «درآمدی بر ارتباطات و اطلاعات در اسلام» را تألیف کرده است، این کتاب را تدوین خواهد کرد.

توسعه فرهنگ گفتگو، ایجاد آشنایی با مفهوم گفتگو و مفاهیم مرتبط، شناسایی و تدوین دانش ضمنی و تجارب اجرایی در موضوع گفتگو، پرورش مهارت‌هاي گفتگو و نیز ارائه الگوهاي برگزاري رویدادهاي گفتگومحور ازجمله اهداف تدوین این کتاب است.

نویسنده کتاب سواد رسانه‌ای ویژه امامان جماعت» همچنین به دنبال ارتقاء اطلاعات و بینش ائمه جمعه و جماعات نسبت به رسانه و فضای مجازی و  نیز تبیین، نقد و اصلاح گفتمان جامعه مجازی توسط ائمه جمعه و جماعات در منابر و  جلسات است.


ارائه گفتمان مطلوب جامعه اسلامی در جامعه مجازی توسط ائمه جمعه و جماعات و نیز حضور فعال ائمه جمعه و جماعت در مدیریت جامعه مجازی از دیگر اهداف تدوین این کتاب است.

کمال اکبری دارای تحصیلات دانشگاهی و حوزوی است. نگارش ده جلد کتاب علمی و دانشگاهی و ارائه مقالات متعدد، عضویت در کمیسیون مطالعات اسلامی و ریاست کمیته فرهنگی- اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در کار گروه هنر و عضو کمیته ارتباطات و رسانه وزارت علوم تحقیقات وفناوری، عضویت در هیئت مدیره انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم ازجمله سوابق علمی و مدیریتی ایشان است.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید