با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی

همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای سنتی»  چهارشنبه 29 بهمن 1399 از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

علیرضا حسن‌زاده، دبیر علمی این همایش گفت: این همایش با همراهی و همکاری مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی داخلی و خارجی چون دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان، مؤسسه فرهنگی اکو، دانشگاه سلجوق، موسسه یونس امره، موزه ملی ایران، کمیسیون ملی موزه‌های ایران (ایکوم) و غیره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» با تأکید بر اینکه همه‌گیری کرونا تاثیری بسیار وسیع بر همه ابعاد زندگی انسان‌ها در جهان داشته و حوزه‌های مهمی چون گردشگری، میراث فرهنگی، هنرهای سنتی، صنایع فرهنگی خلاق، انتشارات و غیره نیز دستخوش بحران‌ و تغییرات فراوانی در این دوره شده‌ است، افزود: با توجه به اهمیت حیاتی هم‌اندیشی در زمینه این همه‌گیری و تاثیرات غیرقابل کتمان آن، برگزاری همایشی که به شکلی تخصصی به بحث درباره تاثیرات یاد شده بپردازد، ضروری است.


دبیر علمی این همایش به برگزاری بیش از شصت نشست علمی با حضور قریب به 200 محقق و پژوهشگر از داخل و خارج از کشور از زمان اعلان فراخوان این همایش اشاره کرد و گفت: در روز همایش در تاریخ 29 و 30 بهمن 99  تعداد 20 نشست علمی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این همایش، روسای دو پژوهشگاه «میراث فرهنگی و گردشگری» و «فرهنگ، هنر و ارتباطات»، همچنین رئیس موسسه فرهنگی اکو، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، رئیس موسسه فرهنگی یونس امره، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سارمان برنامه و بودجه و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و سیدمحمدبهشتی سخنرانی خواهند کرد.

افتتاحیه همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای سنتی» روی نشانی https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/opening-ceremony-coronavirus.conference برگزار می‌شود.

برنامه‌ افتتاحیه و نشست‌های همایش از فایل زیر قابل دریافت است:

corona conference.pdf




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید