انتشار «مجموعه‌مقالات همایش بین‌المللی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» در فروردین ۱۴۰۰

انتشار «مجموعه‌مقالات همایش بین‌المللی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» در فروردین ۱۴۰۰

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتاب «مجموعه‌مقالات همایش بین‌المللی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا بر حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای سنتی» فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با مشارکت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، منتشر می شود.

به‌ گزارش پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده رییس پژوهشکده مردم‌شناسی یکشنبه ۳ اسفند ۹۹ با اعلام این خبر گفت: این کتاب تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات  چاپ و منتشر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه دبیر اجرایی این همایش مصطفی اسدزاده بود افزود: مجموعا ۶۳ پیش نشست پیش از همایش و ۲۰ پانل علمی در طول دو روز برگزاری آن برگزار و ۲۶۰ سخنرانی علمی از سوی محققان و اساتید ایرانی و غیر ایرانی ارائه شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: این نشست ها زمینه تبادل تجربه و یافته های علمی را فراهم کرد و محققانی از کشور های فرانسه، ترکیه، یونان، هند، امریکا، افغانستان، تاجیکستان، کرواسی  و ... در این نشست ها به ارائه نتایج تحقیقات خود پرداختند.

 حسن زاده گفت: این همایش و نشست‌های تخصصی از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری و مشارکت اصلی پژوهشکاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار شد و  دانشگاه ها و مراکزی چون دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه گیلان دانشگاه مازندران دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه سلجوق ترکیه موسسه یونس امره موسسه فرهنگی اکو و غیره در آن مشارکت داشتند.


منبع خبر




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید