در دومین نشست‌ «باشگاه گفتگو» نقد می‌شود:

«خانواده» در سینما و ادبیات ایران

«خانواده» در سینما و ادبیات ایران

دومین نشست از سلسله نشست‌های «باشگاه گفتگو» با موضوع «خانواده ایرانی» سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲ بعدازظهر به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

در این نشست، ایرج فیضی (جامعه‌شناس و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی) گزارشی از پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه خانواده در ایران را ارائه خواهد کرد. در ادامه، پوران درخشنده (نویسنده و کارگردان سینما) به همراه فرشته احمدی (نویسنده و منتقد ادبی) درخصوص روایت خانواده در سینما و ادبیات سخنرانی خواهند کرد.

دبیری این برنامه را مصطفی اسدزاده (عضو گروه فرهنگ و جامعه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) بر عهده دارد.

این برنامه به‌صورت زنده از این نشانی http://skyroom.online/ch/ricac/meeting پخش خواهد شد.


گفتنی است باشگاه گفتگو ذیل کلان‌برنامه ارتقای محتوا از مجموعه کلان‌برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با دبیری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. هدف این برنامه طرح مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی با حضور صاحب‌نظران و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه‌هایی نظیر «تقويت عزت و قدرت ملي با طرح پيشرفت‌های فناوری»، «تقويت خانواده محوری و سبك زندگی»، «مسئوليت پذيری فردی و اجتماعی»، «افزايش اميد و نشاط اجتماعی» و «اعتماد سازی از طريق مبارزه با فساد و بی عدالتی» است.


نشست اول این برنامه پیش از این با حضور دکتر هادی خانیکی (استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، رسول صدرعاملی (سینماگر) و اسماعیل امینی (نویسنده و شاعر) برگزار شده بود.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید