برگزار می‌شود:

همایش ارائه یافته‌های مطالعات پشتیبان تدوین برنامه پساکرونا

همایش ارائه یافته‌های مطالعات پشتیبان تدوین برنامه پساکرونا

همایش سه روزه «ارائه یافته‌های مطالعات پشتیبان تدوین برنامه پساکرونا» با همکاری سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار می‌‎شود.

این همایش در روزهای ۱۶ و ۱۸ اسفند ۹۹ برگزار شده و چهارشنبه ۲۰ اسفند روز سوم آن برگزار خواهد شد. رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در روز سوم این همایش سخنرانی خواهد کرد.  «آثار کووید-19 در حوزه‌های فرهنگی و هنری، احصاء توصیه‌­های سیاستی کوتاه مدت و میان مدت» عنوان سخنرانی محمد سلگی است.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، این همايش شنبه با حضور دكتر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و دكتر آزموده اردلان رئيس مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري افتتاح شد. دكتر نوبخت در بخشي از پيام افتتاحي خود كه به صورت ويدئوكنفرانس برگزار شد؛ هدف سازمان برنامه و بودجه را از برگزاري اين همايش، مطالعه اثرات پاندومي ويروس كويد ۱۹ در سال آتي به‌ علاوه اثرات بهداشتي ودرماني،اثرات اقتصادي، اجتماعي دانست تا بتوان از رهيافت بدست آمده و از مطالعات انجام شده، در برنامه‌ريزي مدون سال آينده و همچنين در برنامه توسعه هفتم كشور بهره گرفت.


در این همایش آثار همه گيري كرونا، تحليل يافته ها و پيشنهاد سياست ها در حوزه هاي آموزش عالي،آموزش و پرورش عمومي و فني حرفه اي، اقتصادي، امنيتي و دفاعي، انرژي، پژوهش و فناوري، تامين اجتماعي مورد بحث و بررسي قرار می‌گیرد.
 حكمراني و امور عمومي، سكونتگاه، مسكن و حمل ونقل، سلامت، صنعت، معدن و بازرگاني، فرهنگ، كشاورزي و امنيت غذايي، گردشگري، محيط زيست، مديريت بحران و سازمان هاي مردم نهاد و ورزش نیز از ديگر بخشهاي مورد بررسي در اين همايش است.

آخرین روز این همایش فردا، ۲۰ اسفند ۹۹ از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

نشانی شرکت در همایش: http://connect.mporg.ir/dfrc


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید