کتابچه چکیده مقالات همایش زیست‌جهان کودکی در ایران، منتشر شد

کتابچه چکیده مقالات همایش زیست‌جهان کودکی در ایران، منتشر شد

همزمان با برگزاری همایش زیست‌جهان کودکی در ایران، «کتابچه چکیده مقالات همایش بین‌المللی زیست‌جهان کودکی در ایران» ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

در این کتابچه، چکیده بالغ بر ۶۵ عنوان مقاله که برای همایش زیست‌جهان کودکی در ایران ارسال شده، به چاپ رسیده است. هرکدام از این مقالات از منظری خاص به مسأله کودکی در ایران می‌پردازند که چکیده این مقالات به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در یک مجموعه گردآوری شده است.

زیست‌جهان کودک ایرانی در دوره قاجار، زیست‌جهان کودک-همسران ایرانی در عرصه روابط اجتماعی، جایگاه کودکان در ساختار قدرت خانوادگی و راهکارهای بهبود آن، بسترسازی پاتوق‌های بازی کودکان در محلات، سبک‌های نظارتی والدین و استفاده کودکان از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، نابرابری در کودکی و کودکی نابرابری‌ها، برخی از عناوین مقالات در این مجموعه است.


گفتنی‌ است امروز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰، روز دوم همایش زیست‌جهان کودکی در ایران در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک نشست‌های همایش، از سخنرانی مهمانان و ارائه یافته‌های آن‌ها در خصوص مسائل کودکی بهره‌مند شوند.


دریافت مجموعه چکیده مقالات




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید