اولويتهای پژوهشی پژوهشکده ارتباطات در ۳ محور تدوین شد
به گزارش روابطعمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، اولویتهای پژوهشی پژوهشکده ارتباطات ازسوی شورای پژوهشی پژوهشگاه، تصویب و اعلام شد.
«سیاستگذاری و برنامهریزی ارتباطات»، «مطالعات فضای مجازی و رسانههای اجتماعی» و «مطالعات ارتباطی و رسانه»، محورهای موضوعی اولویتهای پژوهشی پژوهشکده ارتباطات هستند که هریک موضوعاتی چند ازقبیل فرهنگ و مهارتهای ارتباطی: مقایسه میان فرهنگها، مطالعه سیاستگذاری مصرف بازیهای رایانهای، حکمرانی و نظارت بر محتوای پلتفرمهای آنلاین، رسانههای اجتماعی و پیامرسانها، اهمیت روزنامهنگاری تحقیقی در عصر دیجیتال، مخاطبشناسی و تولید محتوا برای مطبوعات در عصر فضای مجازی، آیندهپژوهی رسانههای اجتماعی در ایران با رویکرد فرهنگی، شیوههای نوین درآمدزایی برای مطبوعات، بررسی وضعیت نظام ارتباطی و رسانهای: با تأکید بر رسانههای نوشتاری، خبرگزاریها و سایتهای خبری، رادیو و تلویزیون و فضای مجازی را شامل میشوند.
پژوهشگران و علاقهمندان حوزه ارتباطات، میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این موضوعات، با پژوهشکده ارتباطات تماس حاصل نمایند.
اولویتهای پژوهشی پژوهشکده ارتباطات