٢٨ تير ١٤٠٠
کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف رسانه در خانواده» برگزار میشود
کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف رسانه در خانواده» با همکاری گروه پژوهشی مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علومانسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران، دوشنبه و سهشنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ بهصورت آنلاین برگزار میشود.
این دوره که آموزش علمی و نظری همراه با تمرین عملی و کارگاهی دارد، با حضور مهدی فتورهچی، سید بشیر حسینی، بهاره نصیری، آمنه بختیاری، معصومه تقیزادگان و سمیه تاجیک اسماعیلی برگزار میشود.
گفتنیست در پایان دوره به شرکتکنندگان، گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه خواهد شد.
علاقهمندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر و نیز ثبتنام در این دوره، به نشانی mata.ihcs.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس حاصل نمایند.
مطالب مرتبط
٢٣ ارديبهشت ١٣٩٩
بازی وارسازی، فناوری نوین جذب مخاطب به رسانهها
٢٢ ارديبهشت ١٣٩٩
اینترنت و نقش آن در فروکشکردن جنبشهای اجتماعی
٢١ ارديبهشت ١٣٩٩
سیاستهای ارتباطی رسانهها در کارزار انتخاباتی سال ۹۶ چه بود؟
٢١ ارديبهشت ١٣٩٩
سیاستهای نمایش خانواده در محصولات نمایشی
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید