شماره سوم فصلنامه «مطالعات راهبردی فرهنگ» منتشر شد

شماره سوم فصلنامه «مطالعات راهبردی فرهنگ» منتشر شد

سومین شماره فصلنامه «مطالعات راهبردی فرهنگ» ویژه زمستان ۱۴۰۰ منتشر شد.

این نشریه، به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، با هدف گسترش، ارتقاء و انتشار دستاوردها و یافته‌های تحقیقاتی در زمینه برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی در کشور، اقدام به انتشار یافته‌های پژوهشی می‌کند.


در شماره جدید این فصلنامه ۶ مقاله منتشرشده که عناوین آن‌ها به این شرح است:

  • ارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های هم‌گرایی رسانه‌ای
  • روابط قدرت و هستی سیاسی اشیا در ایران: نمونه‌پژوهی دهۀ ۱۳۶۰
  • سناریوهای پیش ‌روی مسئلۀ هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش)
  • نقش آموزشی و فرهنگ‌سازی رسانه‌های نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد ۳۶۰ درجه
  • ثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویت‌یابی و جامعه‌پذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی))
  • تحلیل کیفی تکنیک‌های اقناعی اینستاگرامی در مشارکت انتخاباتی اسفند ۱۳۹۸

متن کامل مقالات شماره سوم فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ در سایت اختصاصی مجله به نشانی زیر قابل مشاهده است:

http://scsj.ricac.ac.ir/issue_18751_19904.html




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید