وزیر فرهنگ در حکم مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی تأکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت‌ علمی پژوهشگاه برای اجرایی‌سازی برنامه تحول وزارت فرهنگ

بهره‌مندی از ظرفیت‌ علمی پژوهشگاه  برای اجرایی‌سازی برنامه تحول وزارت فرهنگ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت فرهنگ، «اجرایی سازی برنامه تحول وزارتخانه» را مهم‌ترین ماموریت این دفتر دانست و بر تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دفاتر مطالعاتی معاونت‌های وزارتخانه در راستای انجام وظایف تأکید کرد. 

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به محمد رحمتی چنین آمده است: با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند علمی جنابعالی در حوزه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری فرهنگی و نظر به شناخت از تعهد و توانایی در تعامل با پژوهشگران و اساتید، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی منصوب می شوید. 

 امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره گیری از ظرفیت پژوهشگران و نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تقویت و توسعه تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز وزارتخانه و با امعان نظر به اهداف و شرح وظایف دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی انشالله قرین توفیق و تایید الهی باشید. 

«اجرایی سازی برنامه تحول وزارتخانه» مهم ترین ماموریت شما می باشد. لازم است با حضور قوی در کارگروه تحول وزارتخانه اهداف مهم این برنامه را با همکاری همه بخش ها محقق سازید. 

 محمد مهدی اسماعیلی انتظارات خود را  از دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی چنین برشمرد: 

  •  برنامه ریزی و نظارت به منظور تحقق سیاست های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وزارتخانه
  •  بررسی کارشناسی و اظهار نظر علمی در مورد لوایح، مقررات، آیین نامه ها و طرح های ارجاعی
  • تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دفاتر مطالعاتی معاونت های وزارتخانه در راستای انجام وظایف
  • پیگیری و اجرایی سازی سند تحول دولت مردمی و ارائه گزارش مستمر از روند اجرای آن 

یک انتصاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛اجرایی‌سازی برنامه تحول وزارتخانه کلید خورد

محمد رحمتی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران است. از جمله سوابق مدیریتی وی می توان به قائم مقام و معاون اجرایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر هیأت صدور مجوز و نظارت بر عرضۀ کالای شامل آثار دیداری و شنیداری از طریق رسانه برخط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره رصد و بررسی موسسه فرهنگی هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و ... اشاره کرد.

مدرس دانشگاه، عضو سابق شورای سردبیری سایت شهر دانشجویان متعلق به جهاد دانشگاهی، عضو ستاد تدوین تدوین و توسعه برنامه ششم توسعه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... از دیگر سوابق مدیریتی و علمی محمد رحمتی است.

 پیش از این محمدجواد مرادی نیا عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.





برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید