جلسه عمومی هیأت رئیسه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با کارکنان برگزار شد

جلسه عمومی هیأت رئیسه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با کارکنان برگزار شد

جلسه عمومی هیأت رئیسه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با کارکنان و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه، ۳ بهمن ۱۴۰۱ در تالار شهید آوینی پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، در این جلسه رئیس پژوهشگاه ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر ع، از تلاش‌های انجام‌شده برای ارتقای پژوهشگاه سخن گفت و افزود: تلاش‌هایی نیز برای دریافت مجوز جذب هیأت علمی موردنیاز پژوهشگاه صورت گرفته است. زائری همچنین با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مجمع مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور که به همت دبیرخانه مجمع مراکز فرهنگ‌پژوهی مستقر در پژوهشگاه در هفته پژوهش برگزار شد، از تلاش‌های همکاران بخش‌های مختلف ازجمله انتشارات، ارتباطات پژوهشی و امور اجرایی و پشتیبانی تشکر کرد. وی برگزاری این رویداد فرهنگی-پژوهشی را با اهمیت تلقی کرد و پیام تشکر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را بابت برگزاری این نمایشگاه به همکاران ابلاغ نمود.


رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در ادامه این دیدار، به برگزاری سلسله جلسات گفتگوهای سیاستگذاری و فرهنگ اشاره کرد و گفت: این جلسات پیرو تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور صاحبنظران فرهنگی برگزار می‌شود و نتایج آن در اختیار وزیر فرهنگ و نیز هیأت دولت قرار می‌گیرد. تاکنون ۵ جلسه از گفتگوهای سیاستگذاری و فرهنگ به همت پژوهشگاه برگزار شده است.

رئیس پژوهشگاه همچنین به انتشار منظم فصلنامه‌های پژوهشگاه به‌عنوان یکی از فعالیت‌های پژوهشگاه اشاره کرد و از تلاش‌های رقیه مهری، مدیر اجرایی فصلنامه‌های پژوهشگاه تشکر نمود. زائری افزود: اقدامات لازم برای دریافت مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات کودکی» نیز انجام شده و در آینده نزدیک این فصلنامه نیز به جمع فصلنامه‌های پژوهشگاه اضافه خواهد شد. وی همچنین از انتشار اولین شماره فصلنامه «مطالعات راهبردی هنر» تا پایان زمستان امسال خبر داد.


رئیس پژوهشگاه به برنامه برگزاری جشنواره پژوهش فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا شانزدهمین دوره جشنواره پژوهش فرهنگی را پس از تایید و ابلاغ آیین‌نامه به‌روزشده آن از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کنیم.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همچنین به دو طرح جاده حکمت و آمایش فرهنگی به‌عنوان طرح‌های در دستورکار پژوهشگاه اشاره کرد و افزود: پیشنهاد ایجاد مرکز پیوست‌نگاری فرهنگی و اجتماعی کشور نیز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده که در صورت تصویب آغاز به کار خواهد کرد.


در ابتدای این جلسه، محمود علیگو، معاون اجرایی پژوهشگاه گزارشی از اقدامات انجام‌شده درخصوص ارتقای وضعیت شغلی و حقوقی کارکنان پژوهشگاه ارائه کرد و خواستار همکاری همه همکاران در برنامه‌های پژوهشگاه شد. وی در ادامه به پرسش‌های همکاران درباره مسائل مالی و اداری پاسخ داد. در این جلسه همچنین از خدمات اصغر رضایی در مدت تصدی مدیریت امور اداری پژوهشگاه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


معاون پژوهشی پژوهشگاه، رؤسای پژوهشکده‌های هنر و ارتباطات، همکاران مرکز طرح‌های ملی و همکاران بخش‌های پژوهشی و اجرایی از حاضران در این دیدار بودند.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید