مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه منصوب شد

مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه منصوب  شد

 رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در حکمی، حمیده ژیان باقری، را به سمت مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه منصوب  کرد. 

راه‌اندازی و استقرار کامل «واحد نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» (ناتک) همسو با مأموریت‌ها و اولویت‌های پژوهشی پژوهشگاه و اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف، همچنین نظارت بر حسن اجرای کلیه مقررات و مصوبات پژوهشگاه، و تهیه گزارش‌های فصلی و سالانه مربوط به کیفیت پژوهشی و مهارتی کارکنان بخش‌های مختلف پژوهشگاه ازجمله موارد موردانتظار در این حکم است.

زائری همچنین در حکم انتصاب باقری، ارزیابی برنامه‌های ارتقاء کیفیت و کمیت فعالیت‌های پژوهشی، اجرایی و بین‌الملل پژوهشگاه و نیز بررسی مشکلات و موانع رشد کیفی پژوهش در پژوهشگاه و ارائه طرح‌های مناسب جهت بهبود و افزایش سطح کیفی پژوهشی و مهارتی در پژوهشگاه را خواستار شده است.

شناسایی نظام های رتبه‌بندی پژوهشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و ارائه پیشنهادات بمنظور ارتقای جایگاه پژوهشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی، نظارت و ارزیابی و پیگیری مستمر فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیأت علمی و کارشناسان و واحدهای پژوهشی پژوهشگاه، تهیه طرح ایجاد یا گسترش گروه‌های پژوهشی و ارتقای سطح فعالیت پژوهشکده‌ها با همکاری معاونت پژوهشی و روسای پژوهشکده‌ها، هدایت و مشارکت فعالانه در ارزیابی راهبردی و تدوین سندهای بالادستی پژوهشگاه در حوزه‌های علمی و پژوهشی و اداری‏- اجرایی از دیگر موارد مطرح در حکم مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه است.

رئیس پژوهشگاه همچنین از حمیده ژیان باقری خواسته تا نسبت به توانمندسازی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی، کارشناسان و تمامی همکاران پژوهشگاه اقدام کنند.

حمیده ژیان باقری دارای دکتری جامعه‌شناسی سیاسی است. رئیس گروه بودجه و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی و معاون اداری مالی و مدیریت منابع پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی از سوابق اجرایی دکتر حمیده ژیان باقری است.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید