روندهای خبری رسانه‌های اجتماعی در سال ۱۳۹۸

 روندهای خبری رسانه‌های اجتماعی در سال ۱۳۹۸

این پژوهش به دنبال فهم و شناخت روندهای خبری موجود در رسانه‌های اجتماعی در سال ۱۳۹۸ و تحلیل آن‌ها جهت اتخاذ سیاست‌های مناسب در سال‌های آینده است. در این مطالعه، ۲۰ رویداد خبری مهم سال ۱۳۹۸ که در رسانه‌های اجتماعی بازتاب داشته، با روش تحلیل مضمون و ازطریق کدگذاری کیفی، شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفته‌ است. معیار شناسایی این رویدادها بر اساس ترندشدن آن رویداد خبری در زمان وقوع در رسانه‌های اجتماعی و به‌خصوص در توئیتر فارسی بوده است.


برچسب ها
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید