با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود؛ چهارمین همایش ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی

با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود؛ چهارمین همایش ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی

چهارمین همایش ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، اردیبهشت ۱۳۹۶، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

محورهای این همایش عبارتند از:

۱. مفاهیم، مبانی نظام ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۲. الگوهای تعیین شاخص، معیار و نظام سنجش و ارزیابی ارتقای کیفیت در انواع آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۳. توصیف و تحلیل وضعیت و عملکرد ارزیابی و ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۴. شاخص‌ها و معیارهای کیفیت در معماری اسلامی-ایرانی، بازی‌های رایانه‌ای، اسباب بازی، پوشش (مد و لباس)، فیلم سینمایی و کتاب کودک.


علاقه‌مندان می‌توانند، چکیده مقالات خود را تا ۳۰ شهریور ۹۵ و اصل مقالات را تا ۳۰ آذرماه ۹۵ به پست الکترونیکی De.keyfiat@gmail.com  ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.keyfiat-farhangi.ir مراجعه نمایند.

دبیرخانه دایمی همایش ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر، نرسیده به خیابان بزرگمهر، بن بست مهربان، شماره ۲، مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران، با شماره تلفن 99-66486928 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید