شاخص‌های ارزیابی نظام رسانه و ارتباطات در چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در ۱۴۰۴ بررسی می‌شود

شاخص‌های ارزیابی نظام رسانه و ارتباطات در چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در ۱۴۰۴ بررسی می‌شود

طرح پژوهشی«تعیین  شاخص‌های ارزیابی نظام رسانه و ارتباطات در چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در ۱۴۰۴» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اجرا می‌شود.

در این تحقیق با توجه به سند چشم انداز ۱۴۰۴، گام های تهیه چشم‌انداز رسانه و ارتباطات و اطلاعات متناظر با سند مادر و تهیه شاخص‌های ارزیابی چشم‌انداز رسانه و ارتباطات و اطلاعات مد نظر است.

این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سوالات است که با توجه به سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، چه چشم‌اندازی برای رسانه و ارتباطات و اطلاعات - متناظر با این سند مادر-  می توان متصور شد؟ علاوه بر این، با توجه به تصویر اشاره شده در این سند، چه اهداف و راهبردهایی را می توان برای دستیابی به چشم انداز رسانه، ارتباطات و اطلاعات در افق ۱۴۰۴ تعریف کرد؟ و در نهایت، چه شاخص‌هایی برای ارزیابی چشم‌انداز رسانه و ارتباطات و اطلاعات باید طرح کرد تا فرآیند ارزیابی اقدامات انجام شده در قبال دسترسی به چشم‌انداز مذکور قابلیت سنجش و بررسی دقیق و علمی را داشته باشد.

مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید
رحمانی ٠١ مرداد ١٣٩٩

با سلام و احترام نتایج حاصل از این طرح پژوهشی در چه قالب و بستری منتشر شده و آیا امکان دسترسی عمومی به نتایج مذکور وجود دارد؟

مدیر سایت ٠١ مرداد ١٣٩٩

با سلام. برای کسب اطلاعات بیشتر با پژوهشکده ارتباطات (خانم مرادی) صحبت کنید.