٢٦ مرداد ١٣٩٥
پیامدهای همگرایی بر سیاستگذاری رسانهای در ایران بررسی شد
طرح پژوهشی «پیامدهای همگرایی بر سیاستگذاری رسانهای در ایران؛ مطالعۀ موردی وضعیت تلویزیون» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پایان یافت.
این طرح که در پژوهشکده هنر و توسط دکتر سید جمالالدین اکبرزاده جهرمی انجام شده است این مسائل را بررسی کرده است:
- تغییرات تکنولوژیک، بهویژه همگرایی و ظهور رسانههای جدید وضعیت تلویزیون در ایران را با چه تغییراتی مواجه کرده است؟
- بازیگران و یا کنشگران اصلی در فرایند سیاستگذاری رسانهای در حوزۀ تلویزیون ایران چه کسانیاند؟
- دگرگونیهای حاصل از همگرایی چه تبعاتی بر سیاستگذاری و تنظیم مقررات در حوزۀ تلویزیون گذاشته است؟
- فرایند سیاستگذاری رسانهای در حوزۀ تلویزیون از چه منطقی تبعیت میکند و چه نیروهای سیاسی و اجتماعی این فرایند را به پیش میرانند؟
- چه آینده و دورنمایی را میتوان برای روند سیاستگذاری رسانهای در حوزۀ تلویزیون و سمت و سوی احتمالی آن متصور شد؟
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید