پیامدهای همگرایی بر سیاست‎گذاری رسانه‎ای در ایران بررسی شد

پیامدهای همگرایی بر سیاست‎گذاری رسانه‎ای در ایران بررسی شد

طرح پژوهشی «پیامدهای همگرایی بر سیاست‎گذاری رسانه‎ای در ایران؛ مطالعۀ موردی وضعیت تلویزیون» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پایان یافت.

این طرح که در پژوهشکده هنر و توسط دکتر سید جمال‎الدین اکبرزاده جهرمی انجام شده است این مسائل را بررسی کرده است:

  1.  تغییرات تکنولوژیک، به‎ویژه همگرایی و ظهور رسانه‎های جدید وضعیت تلویزیون در ایران را با چه تغییراتی مواجه کرده‎ است؟
  2. بازیگران و یا کنشگران اصلی در فرایند سیاست‎گذاری رسانه‎ای در حوزۀ تلویزیون ایران چه کسانی‏‌اند؟
  3. دگرگونی‎های حاصل از همگرایی چه تبعاتی بر سیاست‎گذاری و تنظیم مقررات در حوزۀ تلویزیون گذاشته است؟
  4. فرایند سیاست‎گذاری رسانه‎ای در حوزۀ تلویزیون از چه منطقی تبعیت می‏کند و چه نیروهای سیاسی و اجتماعی این فرایند را به پیش می‎رانند؟
  5. چه آینده و دورنمایی را می‏‌توان برای روند سیاست‎گذاری رسانه‌‏ای در حوزۀ تلویزیون و سمت و سوی احتمالی آن متصور شد؟
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید