با حضور طیبه عزت‌اللهی‌نژاد؛عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، برگزار می‌شود:

ضرورت‌سنجی پژوهش‌های علمی میان‌رشته‌ای در اسباب‌بازی

ضرورت‌سنجی پژوهش‌های علمی میان‌رشته‌ای در اسباب‌بازی

نشست تخصصی «ضرورت‌سنجی پژوهش‌های علمی میان‌رشته‌ای در اسباب‌بازی» در ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف کمک به ساماندهی و رونق صنعت اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است. ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در پاییز سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید، با رویکردی نو در فضای مجازی و با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران فعالیت خود را شروع کرده است. برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش علمی، انتخاب برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی و همچنین برپایی نمایشگاه تخصصی شرکت‌های ترویج بازی و اسباب‌بازی از برنامه‌های متنوع این جشنواره است. 


 این نشست که با حضور طیبه عزت‌اللهی‌نژاد( عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) برگزار می‌شود، بهنام زنگی، آیدا باقری بهشتی، مینو خانی، shekhar bhattacharje و Anstin davis نیز حضور خواهند داشت. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام کنند:

https://live.kpf.ir/ch/toyfestival

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید