فراخوان هفتمین همایش بين‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی منتشر شد

فراخوان هفتمین همایش بين‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی منتشر شد

بنا برا علام روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، هفتمین دوره همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین و به ویژه حضرت امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت امام رضا (ع)، ازسوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادبیل برگزار می‌شود.

این همایش، همزمان با عید سعید مبعث و در بخش‌های اصلی و آزاد و گفتگوی ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

همه محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی، اساتید، طلاب و دانشجویان مراکز علمی، دانشگاهی، حوزوی و نیز اعضای هیئت های علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، می‌توانند در بخش اصلی و آزاد شرکت کنند و دبیرخانه هیچگونه محدودیتی از لحاظ سن، مدرک تحصیلی و نیز تعداد مقالات ارسالی ندارد.


اطلاع‌رسانی و فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی ardebil.shamstoos.ir  و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود و عموم محققان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را به صورت تایپ شده حداقل در ۱۵ صفحه و حداكثر در ۲۵ صفحه  A4 به صورت تك رو و با فونت Lotus ۱۲ به سامانه ثبت نام الکترونیکی ارسال كنند.

گفتنی‌ست آخرين مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ است و آثار برگزيده در ۲۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.  همایش اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با بعثت فرخنده پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) نهم و دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید