با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود:

دومین همایش ملی «مطالعات روش تحقیق در علوم اجتماعی ایران»

دومین همایش ملی «مطالعات روش تحقیق در علوم اجتماعی ایران»

دومین همایش ملی «مطالعات روش تحقیق در علوم اجتماعی ایران» به‌همت موسسۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات ‌و فناوری برگزار می‌شود.

دومین همایش «مطالعات روش تحقیق در علوم اجتماعی ایران»، به منظور آسیب‌شناسی وضعیت روش‌های تحقیق در عرصه علوم اجتماعی کشور شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، و فصلنامه روش شناسی علوم انسانی برگزار می‌شود. 

در پنل صبح حسین میرزایی (دبیر علمی همایش)، مقصود فراستخواه، زهره بیات‌ریزی، محمدسعید ذکایی، محمدتقی ایمان و نعمت‌الله فاضلی سخنرانی می کنند.


در چهار پنلی که بعد از ظهر برگزار می شود شرکت کنندگان در همایش ازجمله غلامرضا غفاری با عنوان «سیاست‌پژوهی و گشایش‌های روش‌شناختی در علوم اجتماعی » ذاکرصالحی با عنوان « جایگاه روش مطالعه تطبیقی در مطالعات علم، فناوری و آموزش عالی » عبدالله گیویان با عنوان « روش‌های پژوهش در علوم ارتباطات: از فیزیک تا فرهنگ » و محمدرضا طالبان با عنوان « اندر مصائبِ تقلیل تحقیقات اجتماعی به نظرسنجی از افراد در ایران» و دیگر افراد به شرح برنامه زیر سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش به نشانی https://b2n.ir/iscs (پنل اول، دوم و چهارم) و https://b2n.ir/method (پنل سوم و پنجم) مراجعه کنند.

 

دریافت برنامه همایش

دریافت پوستر همایش

 

برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید