در معیت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت؛

بازدید دو تن از اعضای هیات علمی پژوهشگاه از نمایشگاه صنعت اسباب بازی

بازدید دو تن از اعضای هیات علمی پژوهشگاه از نمایشگاه صنعت اسباب بازی

در آخرین روز از نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی، حوریه شجاعی و زهره سعیدی، اعضای هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در معیت سیدمجیدامامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مهدیه محمدتقی زاده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نمایشگاه بازدید کردند.

در بازدید از نمایشگاه، غرفه‌داران مسائل و مشکلات خود را با دبیر شورای فرهنگ عمومی درمیان گذاشتند و خواستار حمایت از جمله عدم سخت‌گیری در صدور مجوز تولید محصولات و حمایت تبلیغاتی شدند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات، بسیاری از آنها الهام گرفته از فرهنگ ایرانی - اسلامی بودند.

 نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی از 2 تا 5 تیر 1401 در شهر آفتاب برگزار شده است. در این نمایشگاه بیش از ۴۰ شرکت‌کننده از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان اسباب‌بازی حضور داشته‌اند. این نمایشگاه توسط انجمن تولیدکنندگان به صورت تخصصی برگزار شده و شامل بخش‌های اسباب‌بازی، بازی‌های فکری،رومیزی، بازی‌های آموزشی و عروسک بوده است.


رشد وتوسعه بازار و ارتقای صنعت اسباب بازی از جمله اهداف نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی تعریف شده است.

در زمینه بازی و اسباب بازی طرح پژوهشی «وضعیت تولید و مصرف کالاهای فرهنگی کودکان» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام شده که تلاش می‌کند با بررسی وضعیت کتاب، مجله، بازی رایانه‌ای، بازی‌های فکری، انیمیشن، رادیو، تلویزیون و شبکۀ نمایش خانگی، تصویری از وضعیت تولید و مصرف کالاها و خدمات فرهنگی کودکان در ایران به‌دست دهد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید