در حاشیه جشنواره مد و لباس فجر؛

اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی "پوشاک ایرانی" و "سبک پوشش ایرانی اسلامی" برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی "پوشاک ایرانی" و "سبک پوشش ایرانی اسلامی" برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی اسلامی» بیست و یکم تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

سجاد لطفی مشاور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت اولین همایش بین المللی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی اسلامی» همزمان با روز عفاف و حجاب؛ بیست و یکم تیر۱۴۰۱ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

این رویداد علمی با محوریت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران با مشارکت دانشگاه‌های داخلی همچون الزهرا، تربیت مدرس، علم و فرهنگ، فرهنگ و هنر یزد، خوارزمی، و دانشگاه‌های خارجی مانند بلونیا و فلورانس ایتالیا، مقالات برگزیده را در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می‌کند.

محورهای این همایش عبارت است از:
ابعاد فرهنگی- اجتماعی سبک پوشش ایرانی- اسلامی

مطالعات انسان‌شناختی- جامعه‌شناختی سبک پوشش ایرانی- اسلامی

مطالعات تاریخی تطورات سبک پوشش ایرانی

چالش‌های رشد صنعت ملی پوشاک در ایران


مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجید امامی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جمعی از فعالان عرصه مد و لباس در برج میلاد سالن همتا افتتاح شد.

بازدید از نمایشگاه یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و از ۱۸ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ علاقه‌مندان با مراجعه به سالن همتا در برج میلاد می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید