در نشست مشترک با مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد؛

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی ورزش

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی ورزش

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دیداری صمیمانه بر توسعه هم‌اندیشی و هم‌افزایی طرفین در راستای ترویج فرهنگ و ورزش دانشگاهی تاکید کردند. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و محمود علیگو معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نشستی صمیمانه به گفتگو و تبادل نظر درخصوص توسعه هم‌اندیشی و هم‌افزایی طرفین در راستای ترویج فرهنگ ورزش دانشگاهی پرداختند. 

در این نشست که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، لشگری با ارایه گزارشی از عملکرد مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه فعالیت های فرهنگی در حوزه ورزش را از جمله اولویت های این مرکز در سال آینده برشمرد. 

او با تاکید بر لزوم توسعه سواد فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه ورزش کشور، از آمادگی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور هماهنگی برای برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی در این حوزه خبر داد. 

پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.

علیگو نیز ضمن ابراز خرسندی از توجه مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه فرهنگی ورزش، از پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک استقبال کرد و گفت: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اشراف به اهمیت و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه علمی، فرهنگی و ورزشی کشور، تلاش خواهد کرد که در ترویج و توسعه فرهنگ و ورزش دانشگاهی بیش از پیش مثمرثمر باشد. در این نشست با تأکید بر پیشینه فعالیت‌پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی ورزش در ایران آمادگی پژوهشگاه برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام شد. همچنین با توجه به گروه افکارسنجی مرکز طرح‌های ملی پژوهشگاه، آمادگی اجرای نظرسنجی‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اسلامی از سوی پژوهشگاه اعلام شد.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید