بعثت تا بعثت-۲

اقتصاد دهه ۶۰ و عدالت اقتصادی –اجتماعی

در سمینار اندیشه امام خمینی (ره) و چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران بررسی می‌شود
اقتصاد دهه ۶۰ و عدالت اقتصادی –اجتماعی

نشست «اقتصاد دهه ۶۰ و عدالت اقتصادی –اجتماعی» در دومین سمینار بعثت تا بعثت برگزار می‌شود. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نشست «اقتصاد دهه ۶۰ و عدالت اقتصادی –اجتماعی» با هدف بررسی عملکرد اقتصادی جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ و نسبت آن با اندیشه‌های امام در زمینه اقتصاد و عدالت، سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳:۳۰  تا ۱۶:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست حسن سبحانی (استاد اقتصاد دانشگاه تهران)، سیدمهدی زریباف (رئیس موسسه پژوهشی مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی)، محمدجواد توکلی (عضو هيأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی(ره))، حجت‌الاسلام سید عباس نبوی (مدیر مؤسسه پژوهشی فرهنگی تمدن و توسعه اسلامی) سخنرانی خواهند کرد.

دبیری این نشست را مصطفی سمیعی نسب (عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق‌ع) برعهده خواهد داشت.


علاقه‌مندان به حضور در سمینار «بعثت تا بعتث-۲: اندیشه امام خمینی(ره) و چالش‌‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران» می‌توانند به نشانی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصرعج، خیابان دمشق، شماره ۹ مراجعه کنند.

این نشست روی نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research نیز پخش خواهد شد.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پیشتر و به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، «سمینار  بعثت تا بعثت-۱ با عنوان انقلاب اسلامی: ذات و رمز تداوم و بقای آن» را با حضور اندیشمندان و صاحبنظران، در فاصله بعثت انقلاب تا بعثت نبوی، اسفند ۱۴۰۱ برگزار کرده بود.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید