با حکم رئیس پژوهشگاه

سرپرست پژوهشکده هنر منصوب شد

سرپرست پژوهشکده هنر منصوب شد

 رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات  در حکمی، هادی بابایی فلاح را به‌عنوان سرپرست پژوهشکده هنر پژوهشگاه منصوب کرد. 

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه در حکمی، هادی بابایی فلاح را به‌عنوان سرپرست پژوهشکده هنر پژوهشگاه منصوب کرد. پیگیری کامل و دقیق امور مربوط به اعضای هیات علمی و تشکیل منظم جلسات شورای علمی پژوهشکده، استخراج نظام مسائل و موضوعات هنر کشور با همکاری متخصصان، فعالان و صاحبنظران دانشگاهی حوزة هنر، تهیه و تنظیم گزارش‌های رصدی و سیاستی در حوزة هنر در تعامل مستمر با نهادهای بالادستی سیاستگذار در حوزة هنر به‌ویژه «شورای هنر» و طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی و همایش‌ها و سمینارهای ماموریت‌گرا مرتبط با سیاست‌های وزارتخانه و مسائل قلمروهای مختلف هنر ازجمله انتظارات بیان‌شده در حکم رئیس پژوهشگاه برای سرپرست پژوهشکده هنر است.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همچنین از بابایی فلاح خواسته تا نسبت به شبکه‌سازی و متشکل‌سازی پژوهشگران و فعالان متعهد حوزه هنر و تقویت گفتمان هنر انقلابی و متعهد، حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط با هنر و مسائل هنری کشور، تمرکز بر دیپلماسی هنری به‌ویژه شناسایی ظرفیت‌های هنری منطقة شانگهای و آمریکای لاتین نیز اقدام نماید.

ارتباط مستمر و منظم با معاونت‌های هنری و سینمایی و ادارات و واحدهای تابعة آنها از طریق تشکیل میزهای تخصصی و همکاری با بخش‌های واحدهای تابعه پژوهشگاه، و مشارکت در شورای پژوهشی و شوراها و کمیته‌های مرتبط در پژوهشگاه متناسب با وظایف محوله از دیگر انتظارات رئیس پژوهشگاه در حکم هادی بابایی فلاح به‌عنوان سرپرست پژوهشکده هنر است.

هادی بابایی فلاح متولد سال ۱۳۶۲، دانش‌آموخته دکتری رشته هنر اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است. جریان‌سازی هنری نگارخانه‌ها در ایران و زیبایی‌شناسی نگارگری قدیم ایران (در آرای صاحب‌نظران معاصر) از جمله کتاب‌های ایشان است.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید