نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود

نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود

بنا به اعلام روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی با حضور قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر جشنواره برگزار می‌شود.

در این نشست که سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود، سجاد صفارهرندی (دبیر علمی جشنواره)، میثم مهدیار (معاون پژوهشی پژوهشگاه و مدیر اجرایی جشنواره)، حسن خجسته (عضو هیئت‌علمی دانشگاه صداوسیما و مدیر گروه رسانه و ارتباطات جشنواره) و سعید طاووسی مسرور (مدیر گروه پژوهش‌های دینی و اسلامی) حضور خواهند داشت.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در حوزه پژوهش فرهنگ و هنر، تشویق پژوهشگران و اندیشمندان داخلی و خارجی به تحقیق در ابعاد مختلف فرهنگ، هنر، ارتباطات و مختصات تمدن اسلامی، زمینه‌سازی برای انجام پژوهش‌های فرهنگی کاربردی مرتبط با زمینه‌های فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیازهای فرهنگی جامعه و کمک به تبیین اهمیت، کارکرد و نقش خطیر و مؤثر پژوهش‌های فرهنگی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های محلی و ملی در زمینه‌های مختلف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. ریاست جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی را وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده دارد.

از خبرنگاران محترم برای شرکت در این نشست دعوت به عمل می‌آید.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید