در «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی»:

جایزه ویژه «پژوهش برتر در زمینه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه» اعطا می‌شود

جایزه ویژه «پژوهش برتر در زمینه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه» اعطا می‌شود

جایزه ویژه «پژوهش برتر در زمینه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه» به فهرست جوایز اهدایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی افزوده شد.

بنا به اعلام روابط عمومی «دبیرخانه جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی»، با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جشنواره، و نیز حمایت «دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت»، جایزه پژوهش برتر در زمینه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

بنابر این اعلام، پیرو برنامه‌های ترویجی شورای اطلاع‌رسانی دولت بمنظور اصلاح و ارتقای ساختار رسانه‌ای دولت و با عنایت به اهمیت توسعه و هم‌افزایی همکاری‌ها با جامعه علمی و نیز پژوهشگران حوزه‌های ارتباطات، اطلاع‌رسانی، رسانه، تبلیغات و روابط عمومی، برای نخستین‌بار جایزه‌ای با موضوع نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت به جمع جوایز اهدایی در جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی افزوده شد.


این جایزه به آثاری که در قالب طرح پژوهشی، پایان‌نامه و رساله دانشگاهی، کتاب، مقاله علمی، و گزارش‌ سیاستی انجام شده باشد تعلق خواهد گرفت. آثار  کاربردی و دربرگیرنده راهکار در اولویت‌اند.

اهمّ موضوعات مورد توجه این جایزه عبارتند از:

 الف. راهکارهای اصلاح، بهبود و ارتقای نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی قوه مجریه با تأکید بر اطلاع‌رسانی هنرمندانه

ب. شناسایی و معرفی الگوی مطلوب نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت

«شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی» همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۴۰۲ با مشارکت پژوهشگران و نخبگان علمی و فرهنگی، و حضور مقامات کشوری، استادان و صاحب نظران فرهنگی کشور برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر درباره جشنواره شانزدهم در سایت جشنواره به نشانی https://ifcr.ir./fa در دسترس است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید