رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن

رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن
  • نویسنده: الکسا رابرتسون؛ ترجمه: محسن گودرزی
  • قیمت: ۳۲۰۰۰۰ ریال
  •  
سفــارش کتــاب

کتاب «رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن» نوشته الکسا  رابرتسون (استاد علوم ارتباطات و رسانه دانشگاه استکهلم سوئد)، با ترجمه محسن  گودرزی از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

 هدف این کتاب که در سه بخش و ۱۱ فصل تدوین شده است، ارائۀ رویکرد تحلیلی و پیشنهاد راهی برای تفکر، آموختن و پژوهش دربارۀ رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن است. بخش اول، شفاف‌­سازی مفاهیمی نظیر رسانه و سیاست است. را‌ه‌‌های اندیشیدن دربارۀ روابط متقابل رسانه و سیاست در بافت­‌های متنوع و مسائل مرتبط با این رابطه از منظر بازیگران مختلف در مقدمۀ کتاب بررسی شده است.

 بخش دوم، به بررسی و تبیین نقش کنشگران مختلف عرصۀ رسانه و سیاست می­پردازد. در این بخش نقش نخبگان سیاسی، روزنامه‌نگاران، کاربران و فعالان سیاسی تبیین شده است.

در بخش سوم نیز برخی مفاهیم و ایده ­ها درباره رسانه- سیاست، تبیین شده است. نبردهای رسانه­ای‌شده، اطلاعات- سرگرمی،رسانه‌ای‌شدن و آزادی رسانه‌­ای، عنوان­ های فصل­های بخش سوم است. نویسنده در فصل نتیجه‌­گیری نیز چارچوبی کلی از همه نظریات مطرح‌شده در کتاب را ارائه و در ضمیمه نیز به زبانی ساده اصول اساسی پژوهش (رسانه‌­ای) را بیان کرده است.

کتاب «رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن» در ۴۰۰ صفحه و با قیمت ۳۲ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.




از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید