نظرسنجی درباره جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر

نظرسنجی درباره جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر

 نتایج جدید‌ترین نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درباره جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم ایران تمایل دارند برای تماشای بازی‌های جام جهانی فوتبال به قطر سفر کنند. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این نظرسنجی با حجم نمونه ۱۱۰۶ در کل کشور (شهر و روستا) تیر ۱۴۰۱ به شیوه تلفنی انجام شده است.

طبق این نظرسنجی، ۵۲ درصد از  پاسخگویان تمایل زیادی برای سفر به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی فوتبال دارند. ۱۳.۸ درصد در سطح متوسط، ۲۱.۸ درصد تمایل کم و ۱۲.۳ اصلا تمایلی برای سفر به قطر برای تماشای بازیهای جام جهانی ندارند.

به استناد این نظرسنجی، منبع اصلی پیگیری اخبار تیم ملی صدا و سیماست (۵۹ درصد)، اینستاگرام با ۱۸.۷ درصد و تلگرام با ۷.۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

میانگین میزان امید به صعودتیم ملی به مرحله بعد، ۵۴.۹ درصد و در سطح متوسطی است.براساس نتایج ۴۳.۴ درصد امید زیادی به صعود تیم ملی به مرحله بعد دارند.

درا ین نظرسنجی از پاسخگویان درباره گزارشگر مورد علاقه‌شان نیز سوال شده است. براساس نتایج و به ترتیب درصد فراوانی، عادل فردوسی‌پور (۶۵.۶ درصد) در رتبه اول قرار دارد. جواد خیابانی (۲۱.۹)، محمدرضا احمدی (۴.۷) و پیمان یوسفی (۳ درصد) دیگر گزارشگران مورد علاقه مردم برای گزارش بازی‌های تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است.




برچسب ها
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید