با حضور وزیر فرهنگ

دومین گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران برگزار می‌شود

دومین گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران برگزار می‌شود

دومین گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ازتاریخ ۱۶ تا ۲۰ بهمن 1400 از ساعت ۱۵:۰۰ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد.

این گردهمایی به همت هسته افکار عمومی و تغییرات اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) و همراهی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات،مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ در تالار آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور استادان و صاحبنظران حوزه افکارعمومی برگزار می شود.

این گردهمایی از چهار پنل تخصصی از جمله «سیاست‌های خبری رسانه‌ملی و افکارعمومی»، «جایگاه مخاطب در تولیدات نمایشی»، «نگرش اجتماعی ایرانیان و سیاست‌های اقتصادی دولت» و «تفاهم عمومی و سیاستگذاری در جمهوری اسلامی» تشکیل شده و با حضور سیاستگذاران، استادان و کارشناسان برگزار می‌شود.

حسام الدین آشنا، پرویز امینی، سید مجید امامی دبیرشورای فرهنگ عمومی، علیرضا خدابخشی معاون سیاسی رسانه ملی، محسن بنی‌هاشمی، میلادگودرزی، عبدالکریم خیامی، جواد رمضان نژاد رییس مرکز سیما فیلم، عبدالله بیچرانلو و مهدی موحدی بک نظر از صاحب نظرانی هستند که در این همایش سخنرانی می کنند.

در این همایش از برترین پژوهش ها و مراکز فعال حوزه افکار عمومی در سال ۱۴۰۰ تقدیر می شود.




علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و هماهنگی جهت حضور در این گردهمایی مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۴۷۸۰۴۸۱ پیامک کنند.





برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید