سردبیر فصلنامه «مطالعات فرهنگ ـ‌ ‌ارتباطات» منصوب شد

سردبیر فصلنامه «مطالعات فرهنگ ـ‌ ‌ارتباطات» منصوب شد

با حکم قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات،اردشیر انتظاری به‌عنوان سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات فرهنگ ـ‌ ‌ارتباطات» منصوب شد. متن حکم رئیس پژوهشگاه خطاب به اردشیر انتظاری به این شرح است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر اردشیر انتظاری

باسلام و احترام

با عنایت به جایگاه شایستة علمی و سوابق ارزنده پژوهشی و موقعیت خوشنام جنابعالی در اجتماع علمی کشور، و عطف به آئین‌نامه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری (مصوب 1398)، به موجب این حکم به عنوان سردبیر فصلنامه علمی «مطالعات فرهنگ ـ‌ ارتباطات» منصوب می‌شوید. امید است با اتخاذ تدابیر مناسب و همکاری با اساتید و پژوهشگران عرصه فرهنگ و ارتباطات به‌ویژه اعضای محترم هیأت تحریریه،‌ ضمن حفظ رتبۀ ارزشمند علمی فعلی فصلنامه،‌ نشریه‌ای ارزنده و شایستۀ نام پژوهشگاه و معطوف به فهم و حلّ مسائل کشور و وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، به جامعۀ علمی و مدیران و سیاستگذاران کشور ارائه گردد. برگزاری منظم جلسات هیات تحریریه و افزایش دقت علمی در ارزیابی مقالات و پرداختن به موضوعات مبتلابه سیاستگذاری فرهنگی در قالب ویژه نامه، موردانتظار است.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه متعال مسئلت می‌نمایم.

قاسم زائری

رئیس پژوهشگاه و مدیر مسئول


 اردشیر انتظاری، جامعه‌شناس و دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی است. اعضای هیات تحریریه فصلنامه عبارتند از: شهاب اسفندیاری، اردشیر انتظاری، هادی‌ خانیکی‌، حسن خجسته باقرزاده، باقر ساروخانی، سیدوحید عقیلی، ابراهیم فیاض، محمدتقی کرمی قهی، یونس نوربخش، سیده راضیه یاسینی، مهدی سمتی، محمد محسنی و یحیی کمالی پور 


فصلنامه «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» براساس آخرین ارزیابی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، حائز رتبه الف شده است. تاکنون 57 شماره از فصلنامه منتشر شده است.

متن کامل مقالات در سایت اختصاصی فصلنامه به نشانی www.jccs.ir  قابل دسترس است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید