وزارت علوم برگزار می‌کند:

سومین جشنواره پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با محوریت امنیت اخلاقی

سومین جشنواره پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با محوریت امنیت اخلاقی

سومین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با محوریت امنیت اخلاقی توسط دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور و با میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب‌های اجتماعی با محوریت امنیت اخلاقی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه و دانشگاه و بهره‌گیری از نتایج پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی به‌منظور کمک به ارتقا امنیت اخلاقی و جهت‌دهی کاربردی به پایان‌نامه‌های بعدی ازجمله اهداف این جشنواره است.


بنا به اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه که موضوع پایان‌نامه/رساله آنها مرتبط با جشنواره است و از پژوهش خود طی سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ دفاع کرده و یا پروپزال آنها از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون تصویب شده است، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت http://nfosd.yazd.ac.ir/1401 در جشنواره ثبت نام و اثر خود را ارسال کنند.


همچنین در این جشنواره امکان ارسال "پیشنهاد عنوان پژوهش کاربردی در زمینه امنیت اخلاقی" وجود دارد تا پس از ارزیابی، از صاحبان ایده‌های برتر در این زمینه تقدیر به عمل آید.


 مهلت ارسال آثار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

زمان برگزاری: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

اطلاعات تماس: ۰۳۵۳۱۲۳۲۹۳۹- ۰۹۹۰۱۰۴۵۳۸۶



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید