با هدف توسعه همکاری‌‏های علمی و پژوهشـی ؛

تفاهم‌نامه همكاری میان پژوهشگاه و دانشگاه هنر شیراز امضا شد

تفاهم‌نامه  همكاری میان پژوهشگاه  و دانشگاه  هنر شیراز امضا شد

 تفاهم‌نامه همكاری  میان «پژوهشگاه  فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «دانشگاه هنر شیراز» با هدف توسعه همکاری‌‏های علمی و پژوهشـی و بهره‌‏مندی از امکانات و توانمندی‌‏های یکدیگر امضا شد.

محورهای همکاری این تفاهمنامه در 8 بند تنظیم شده است؛ همكاري متقابل در طراحي و اجراي طرح‌هاي پژوهشي، تألیف یا ترجمه، همکاری متقابل در اجرای نظرسنجی مورد نیاز دو طرف و همکاری در برگزاری سمینار، همایش، سخنرانی، کارگاه و میزگردهای علمی مرتبط برابر ضوابط دو طرف ازجمله محورهای همکاری در این تفاهنامه است.

«پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «دانشگاه  هنر شیراز» همچنین در انتشار کتب، نشریات و ویژه‌نامه‌های علمی با نشان دو طرف؛ معرفی کتاب‌های منتشر شده از سوی پژوهشگاه در سایت یا کانال‌های اطلاع‌رسانی ..؛ پشتیبانی متقابل در خصوص داده‌های موجود در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منابع اسنادی و کتابخانه‌ای طرفین و همچنین برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موجود اعم از مکتوب و دیجیتال برابر ضوابط دو طرف؛ و نیز بهره‌گيري طرفين از امكانات كارگاهي و فضاي فيزيكي یکدیگر همکاری خواهند کرد. براساس این تفاهمنامه، تلاش برای تعریف فرصت‌های مطالعاتی مبتنی بر ظرفیت‌های طرفین نیز مورد توافق و همکاری قرار گرفته است.


به استناد این تفاهمنامه، تاکنون سه نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «تبعات فرهنگی تخریب بافت سنتی شیراز» برگزار شده است.

این تفاهنامه که به امضای قاسم زائری (رئیس پژوهشگاه فرهگ، هنر و ارتباطات) و ستار خالدیان (رئیس دانشگاه هنر شیراز) رسیده است، به مدت 4 سال  اعتبار خواهد داشت.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید