راهبرد مُد پایدار در صنعت ملی پوشاک ایران

در سومین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی» بررسی می‌شود
 راهبرد مُد پایدار در صنعت ملی پوشاک ایران

سومین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی» با عنوان «صنعت مد و تخریب محیط  زیست؛ راهبرد مُد پایدار در صنعت ملی پوشاک ایران»، با حضور عرفان شمس (استادیار دانشکدۀ حقوق دانشگاه  شهیدبهشتی) و مریم خرمی (کارشناس ارشد رشتۀ حقوق دانشگاه شهید بهشتی)، به دبیری زینب محمودیان، سه‌شنبه 31 خرداد 1401، از ساعت 10 تا 12 به صورت برخط برگزار می شود.

سخنرانان در این نشست ضمن اشاره به آسیب‌های زیست محیطی صنعت مُد به نقش اصول حقوق محیط زیست در مقابله با آسیب‌های زیست محیطی صنعت مد خواهند پرداخت. نقش دولت‌ها و توصیه‌های سیاستی در صنعت ملی پوشاک ایران برای کاهش آسیب‌های زیست محیطی مد، از دیگر محورهای این نشست است.


تصویر این نشست به‌صورت برخط در فضای اسکای‌روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art و صفحۀ اینستاگرام پژوهشکدۀ هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به نشانی ricac.art ، در دسترس علاقه‌مندان است.

همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی» همزمان با یازدهمین جشنواره مدولباس فجر، 21 تیر 1401 با مشارکت پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید