به پیشنهاد دبیر شورای هنر و تصویب وزیر فرهنگ؛

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات عضو مدعو شورای هنر شد

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات عضو مدعو شورای هنر شد

به پیشنهاد محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیر شورای هنر و تصویب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به‌عنوان عضو مدعو شورای هنر در جلسات این شورا با هدف آشنایی با مسائل کلان حوزه هنر و دغدغه‌های مهم این حوزه شرکت می‌‌کند. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه در پنجمین جلسه شورای هنر در دوره جدید (هفتادمین جلسه شورا در ادوار مختلف) شرکت کرد. 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتادمین جلسه شورای هنر، ۲۱شهریور ۱۴۰۱ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سخنان خود به الزامی‌شدن پیوست فرهنگی برای مصوبات هیات دولت اشاره کرد و گفت: بر این اساس هر آئین‌نامه و لایحه‌ای که در کمیسیون دولت مطرح می‌شود همزمان برای وزیر فرهنگ به‌عنوان دبیر کارگروه فرهنگی دولت ارسال می‌شود تا اقدامات لازم برای پیوست فرهنگی آن صورت گیرد.


وی با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگی از ساختارهای جدید دولت مردمی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: به دنبال این مسئله هستیم که در راستای تحقق اهداف کارگروه فرهنگی دولت از نقطه نظرات و دیدگاه های اعضای شورای هنر کشور بهره ببریم.

گفتنی است، جلسات شورای هنر کشور پس از سالها وقفه، در دوره جدید وزارت فرهنگ از سر گرفته شده است و پنجمین جلسه این شورا در دوره جدید و هفتادمین جلسه آن در ادوار مختلف در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید