فرهنگ، فضای مجازی و تغییرات نسلی در

نشست مشترک پژوهشگران دانشگاه UPM مالزی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

نشست مشترک پژوهشگران دانشگاه UPM مالزی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

نشست مشترک پژوهشگران دانشگاه UPM مالزی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مرکز مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در راستای همکاری‌های بین‌المللی و گفت‌وگوهای میان‌فرهنگی، با هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نشست مشترک دانشگاه پوترای مالزی و پژوهشگران پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مرکز مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست با حضور پژوهشگران دانشگاه UPM مالزی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران درباره «فرهنگ، فضای مجازی و تغییرات نسلی» گفتگو خواهد شد.


در این نشست علاوه بر استادان دانشگاه پوترای مالزی، معز خادم حسینی (عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران)، مهرداد عربستانی (عضو هیات علمی گروه انسان‌شناسی دانشگاه تهران) و میثم مهدیار (معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) حضور خواهند داشت.

دانشگاه پوترای مالزی به عنوان یکی از دانشگاه‌های دولتی مالزی است که هدایت‌کنندهٔ تحقیقات مالزی به‌شمار می‌رود. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه‌ها در مالزی به لحاظ آموزش و پژوهش محسوب می‌شود. دانشگاه UPM میزبان دانشجویانی از ۸۵ کشور جهان است و فرصت‌های فراوانی برای شناخت فرهنگ‌های مختلف و تبادل تجربیات بین‌المللی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. اساتید دانشگاه UPM از متخصصان برجسته، مجرب و صاحب دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی دنیا هستند. تأکید بر کارآفرینی و نوآوری و همکاری‌های بین‌المللی، از ویژگی‌های برتر دانشگاه UPM مالزی است.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید