رویداد طنین برگزار می‌شود

معرفی برگزیدگان نخستین فراخوان حمایت از تولید پادپخش‌ اندیشه‌محور
رویداد طنین برگزار می‌شود

رویداد طنین (حمایت از تولید پادپخش‌ اندیشه‌محور)، شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. در این رویداد، برگزیدگان نخستین فراخوان حمایت از تولید پادپخش‌ اندیشه‌محور معرفی می‌شوند.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در راستای حمایت از تولید پادپخش‌های برتر‌ در حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه، فراخوان ارسال ایده‌ در مهر ‍۱۴۰۲ از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد. ایده‌های ارسالی به این رویداد، پس از گفتگو با صاحبان ایده‌ها و داوری آنها از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، رتبه‌بندی و ایده‌های برتر شناسایی شدند.

در رویداد طنین، ضمن معرفی ایده‌های برتر تولید پادپخش در حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه و تقدیر از صاحبان این ایده‌ها، مسعود کوثری (استادتمام ارتباطات دانشگاه تهران)، جبار رحمانی (دانشیار پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی) و محمدصادق آزمندیان (مدیرکل دفتر برنامه‏‌ریزی و حمایت از مالکیت صنعتی وزارت دادگستری) درخصوص سیاستگذاری تولید پادپخش‌های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و حمایت از پادپخش‌های برتر سخنرانی خواهند کرد.


مجید طیبی (فعال فرهنگی)، امیرحسین مددی(مدیرعامل شنوتو) و محمدحسین بنکدار تهرانی (تولیدکننده رادیو مضمون) نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

از پژوهشگران حوزه سیاستگذاری و علاقه‌مندان به تولید پادپخش، برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می‌آید. این برنامه از طریق نشانی زیر نیز پخش خواهد شد:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/research

 پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ واقع است.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید