پنجمین جلسه کمیته تدوین سند آمایش فرهنگ برگزار می‌شود

پنجمین جلسه کمیته تدوین سند آمایش فرهنگ برگزار می‌شود

پنجمین جلسه کمیته تدوین سند آمایش فرهنگ با حضور اعضای کمیته، سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این جلسه اعضای کمیته درباره چارچوب مفهومی و چشم‌اندازها و اهداف سند آمایش فرهنگ بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.

نمایندگانی از صداوسیما، وزارت کشور، معاونت زنان ریاست‌جمهوری، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش‌وپرورش، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، در این جلسه حضور خواهند داشت.

گفتنی است به استناد مصوبه تدوین سند آمایش فرهنگ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور و به منظور بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور، بازمهندسی و اصلاح نظام حکمرانی فرهنگ، تأمین مأموریت‌گرایی، تقسیم کار ملی، ساماندهی، استفاده از ظرفیت‌های ملی- محلی و مجازیِ ملی- فراملی، توزیع عادلانه منابع و فرصت‌های برابر، استفاده از مزیت‌های منطقه‌ای و تمرکززدایی، مسئولیت تدوین این سند را بر عهده دارد و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به‌عنوان دبیرخانه، متولی انجام امور و تدوین این سند است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید