الزامات فرهنگی نمایش‌های زندۀ مد در ایران؛‌ مطالعۀ موردی نمایش زندۀ مد فصل زمستانه

الزامات فرهنگی نمایش‌های زندۀ مد در ایران؛‌ مطالعۀ موردی نمایش زندۀ مد فصل زمستانه
  • نویسنده: سيده راضيه ياسينی
  • قیمت: 25000 ریال
  •  
سفــارش کتــاب
اين گزارش، نتیجة پژوهشی است كه با نظارت  دکتر عبدالله بیچرانلو، رئيس پژوهشكده هنر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات انجام شده است.
این گزارش بر آن است تا با تحلیل جریان  نوظهور نمایش‌های زندۀ مد و پوشاک در سالیان اخیر (مطالعۀ موردی نمایش مد  فصل توسط موسسۀ مدینو)، به مداقّه در نقاط ضعف و قوت آنها بپردازد و  دورنمایی از پیامدهای آتی را تصویر نماید. اين گزارش در چهار فصل به بررسي  موضوعتحقيق پرداخت است: فصل اول: زمینه‌های ظهور نمایش مد زندۀ لباس در  ایران و اهداف پیش‌بینی شده؛‌ فصل دوم: آسیب‌شناسی رسمیت‌یافتن حرفۀ مدلینگ  و نمایش‌های زندۀ مد؛‌
فصل سوم: تحلیل موردی برگزاری نمایش زندۀ «مد فصل»،  موسسۀ «مدینو» و فصل چهارم: نتایج تحلیل.
پژوهشگاه  فرهنگ، هنر و ارتباطات در راستای مأموریت‌ها و وظایف خود و به‌منظور بررسی  رخدادهای فرهنگی جامعه به انتشار «گزارش فرهنگی» اهتمام می‌ورزد. گزارش  فرهنگی، نوعی گزارش کارشناسی ناظر بر مسائل و موضوعات حوزة وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی است که با بررسی پدیده‌های فرهنگی روز جامعه به ارائة  راهبردها و راهکارهای رفع مسئله یا موضوع مورد نظر می‌پردازد. گزارش  «الزامات فرهنگی نمایش‌های زندۀ مد در ایران» در 69 صفحه در اختیار  سياستگذاران و برنامه‌ريزان فرهنگي قرار می‌گیرد.



از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید