تئاتر و جوانان

تئاتر و جوانان


موضوع نشست: تئاتر و جوانان
 سخنران: علی‌اکبر علیزاد    
 قالب برگزاری: نشست تخصصی
تاریخ برگزاری: 6 تیر 1394



هنر فاخر و مقدس تئاتر که همواره به دنبال ایجاد بستری مناسب به منظور  رشد و ارتقاء اندیشه‏‌های پاک و انسانی بوده است، اکنون نیز به مدد و کوشش  هنرمندان و خردمندانش محکم و استوار پا به عرصه ملی و بین المللی خواهد  گذاشت و با پشتوانه فکری بزرگانش، همراه با نشاط و نیروی سرشار جوانانش  حضور خویش در صحنه‌‏ها را تثبیت خواهد کرد.

(پيام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در افتتاح تئاتر شهر مشهد، مشهد نیوز)

 

نظر به نامگذاري سال 94 با عنوان سال تئاتر از سوی ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهشكده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات سلسله نشست‏‌هايي در زمينه تئاتر برگزار مي‌‏كند. اولين نشست تخصصی در اين زمينه با عنوان «تئاتر و جوانان» روز شنبه، 6 تیر 94 باحضور علي‏‌اكبر عليزاد، عضو هيأت علمي دانشكده سينما و تئاتر و جمعي از صاحب‏‌نظران و هنرمندان، در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار شد.

 

در ابتداي اين نشست دكتر محمد شكيبادل، مسئول ميز نمايش پژوهشكده هنر ضمن اشاره به اهميت جايگاه تئاتر درجامعه به رويكرد اولويت‌‏بخشي پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات به مقوله تئاتر در دوره جديد فعاليت‏‌هاي پژوهشكده هنر پرداخت و گفت: اميد است با حضور صاحب‌نظران دوره جديدي از سلسله نشست‏‌هاي آسيب‏‌شناسي تئاتر به منظور ارتقاي كيفي هنر تئاتر رقم بخورد.

 


از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید