با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه صنایع فرهنگی

تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه و پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی امضا شد

تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه و پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی امضا شد

به گزارش سیناپرس مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات سه‌شنبه 22 مهر 99 در محل این پارک ملی برگزار شد.

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منظور توسعه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه صنایع فرهنگی با افزایش فعالیت‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و دکتر محمد سلگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و همکاران دو مجموعه حضور داشتند.

رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ضمن ابراز خرسندی اظهار کرد: این پارک یک پارک ملی است و برای رسیدن به اهداف حوزه فرهنگ تمام توان خود را با نیروی سرمایه انسانی محدودی که دارد به کار گرفته است. همچنین باتوجه به وجود نخستین و تنها خبرگزاری علمی و فرهنگی (سیناپرس) در این مجموعه امیدواریم در راستای رسیدن به اهداف این حوزه عملکردمان را بهتر به نمایش بگذاریم.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نیز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های پژوهشگاه خاطرنشان کرد: امیدداریم با حضور پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی اهداف و کارهای بر زمین مانده را به ثمر بنشانیم.

گفتنی است، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، می‌توان به فعالیت‌های مشترک میان پارک و پژوهشگاه در جهت ارتقای کمی و کیفی منابع دانشی و قابل استناد در حوزه‌های  فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، محورهای همکاری از جمله تولید محتوا، انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انجام فازهای مطالعاتی مرتبط، برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی، حمایت، ترغیب و تشویق اندیشمندان و دانشوران به تدوین پایان‌نامه‌ها، مقالات و تحقیقات و تبادل اطلاعات و پژوهش‌های انجام شده به مدت 2سال اشاره کرد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید