در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی

کتاب‌های برتر دانشگاهی معرفی می‌شود

کتاب‌های برتر دانشگاهی معرفی می‌شود

مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی اعلام کرد برای اولین‌بار انتخاب کتاب‌های برتر دانشگاهی در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی معرفی می‌شود. 

بنابه اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از ایبنا، حسینی نیک، مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، ضمن اعلام برنامه‌های دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی، به تشریح برنامه معرفی کتاب برتر دانشگاهی پرداخت و گفت: حمایت از تولید علم و انتشار آثار مؤثر در توسعۀ علمی کشور را از اهداف برگزاری این برنامه است. وی افزود:کمیته ‌انتخاب و معرفی کتاب‌های برتر دانشگاهی با همکاری کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی که بر اساس آیین‌نامه مصوبه هیات مدیره انجمن تشکیل شده ، به داوری آثار پرداخته‌اند.

محتوای مناسب علمی، نوآوری در ارائۀ موضوع، نحوۀ نگارش و ویرایش علمی و ادبی متن، همچنین کیفیت ارائه اثر از نظر حروف‌نگاری، صفحه‌آرایی، کیفیت فنی چاپ و صحافی و طراحی جلد معیار داوران در انتخاب کتاب‌های برتر است.


نخستین دورۀ معرفی کتاب برتر دانشگاهی، چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت برخط (آنلاین) به نشانی  https://webinar24.ir/abup  برگزار می‌شود.





برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید