١١ خرداد ١٣٩٩
کتاب «تحلیل مصرف رسانهای» بهزودی منتشر میشود
کتاب «تحلیل مصرف رسانهای» با نظارت خیام عزیزیمهر، بهزودی ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر میشود.
این کتاب بر اساس دادههای پیمایش ملی ارزشها و نگرشهای ایرانیان به تحلیل مصرف رسانهای در ایران میپردازد.
این نوشتار دربردارندۀ ده مقاله از نویسندگان مختلف است که هر کدام سعی کردهاند بر اساس دادههای محدود موجود، مصرف رسانهای در ایران را از نگاهی خاص و برمبنای متغیرهای مختلف تحلیل کنند.
عناوین مجموعه مقالات به این شرح است:
- «تحلیل مصرف فرهنگی جامعۀ ایرانی»- مهدی خوئی
- «فرهنگ شهرت در ایران: تحلیلی بر ارزشها و نگرشهای ایرانیان»- احسان شاهقاسمی
- «آسیبشناسی جریان اطلاعات در شبکههای اجتماعی؛ بررسی سادهپذیری و به اشتراکگذاری مطالب نامعتبر»- شاهو صبار و محمدرضا سعیدآبادی
- «وضعیت مصرف رسانهای در ایران: از مصرف تا مشارکت رسانهای»- قلیپور و مرادی
- «رسانهها و تغییرات نگرشی ایرانیان: یک مطالعۀ میدانی»- خیام عزیزیمهر و احسان شاهقاسمی
- «مصرف رسانهای و مجازی شدن زندگی روزمره: از پاشایی تا پلاسکو»- عباس خورشیدنام
- «دینداری و رفتار شبکهای: دینداران چگونه در فضای مجاز عمل میکنند»- علیرضا عبداللهینژاد و شاهو صبار
- «رژیم مصرف رسانههای اجتماعی ایرانیان: تحلیل برآیند نگرشهای فرهنگی و اجتماعی»- مجتبی حاجیجعفری
- «مصرف رسانهای و نگرشهای سیاسی در بین ایرانیان»- مهدی غلامزاده
- «تحلیلی بر تغییر مرجعیت رسانهای»- محمد گرامیاننیک
مطالب مرتبط
٢٧ ارديبهشت ١٣٩٩
اوقات فراغت و ارزیابی آن در رسانههای اجتماعی
٢٣ ارديبهشت ١٣٩٩
بازی وارسازی، فناوری نوین جذب مخاطب به رسانهها
٢٢ ارديبهشت ١٣٩٩
اینترنت و نقش آن در فروکشکردن جنبشهای اجتماعی
٢١ ارديبهشت ١٣٩٩
سیاستهای ارتباطی رسانهها در کارزار انتخاباتی سال ۹۶ چه بود؟
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید