در دیدار رئیس پژوهشگاه با مسئولان فرهنگستان هنر تأکید شد:

آمادگی پژوهشگاه برای همکاری در سیاستگذاری هنر

آمادگی پژوهشگاه برای همکاری در سیاستگذاری هنر

 نشست مشترک مسئولان فرهنگستان هنر و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، با هدف افزایش تعاملات بیشتر برگزار شد. در این نشست که با حضور بهمن نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر و محمدسلگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، و جمعی از مسئولان دو نهاد برگزار شد، ضمن معرفی طرح‌ها و برنامه‌هایی که هر یک از این دو نهاد فرهنگی و هنری بر مبنای اساسنامه و وظایف ذاتی خود دارند، در جهت هم‌افزایی، در زمینه فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

 در این دیدار رئیس فرهنگستان هنر، آمادگی این فرهنگستان را برای همکاری در حوزه‌های سیاست‌پژوهی و پایش و ارزیابی هنر کشور اعلام کرد. بهمن نامورمطلق پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات را یکی از پژوهشگاه مهم در عرصه پژوهش فرهنگ و هنر دانست و  تأکید کرد لازم است حوزه‌هایی نظیر پایش و ارزیابی در یک مرکز متمرکز شود تا از تکرار و کار موازی اجتناب شود.  وی حضور اعضای هیئت علمی و مدیران طرفین را زمینه‌ساز توسعه تعاملات و هم‌افزایی‌های اثربخش دانست.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نیز به سابقه همکاری دو نهاد اشاره کرد و گفت: ماموریت مشترک دو نهاد در حوزه فرهنگ و به ویژه هنر، می‌تواند زمینه همکاری مشترک این نهاد باشد. محمد سلگی به طرحها و دستاوردهای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اشاره کرد و آمادگی پژوهشگاه را برای همکاری در حوزه سیاستگذاری هنر و رصد فرهنگی اعلام کرد.


در این دیدار داریوش مطلبی (معاون پژوهشی)، سیده راضیه یاسینی (رئیس پژوهشکده هنر)، هامون شریفی (معاون اجرایی)، مصطفی اسدزاده (مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی) و اسماعیل غلامی پور (مدیر اجرایی کارگروه رصد فرهنگی) حضور داشتند. 


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید